Sfaturi practice pentru publicitate in domeniul divertismentului pentru adulti

Banner 800x600

Pe masura ce industria adult isi continua evolutia in 2016, tot mai multe companii se indreapta catre retele de publicitate pentru a se promova si creste profitul. Atunci cand companiile abordeaza publicitate intr-o maniera inteligenta, rezultatele sunt beneficice pentru ambele parti.

Nicole Adams, sales manager pentru America de Nord al companiei de publicitate EroAdvertising, a subliniat ca atunci cand vine vorba de publicitate , companiile de adult cauta solutii personalizate.

“ Companiile din industria adult au nevoie sa inteleaga ca fiecare piata este diferita” . Pentru a se asigura ca piata mondiala este servita, trebuie sa fie capabili sa ofere metode se stabilire a pretului si spoturi publicitare diferite in functie de segmental geografic”  De asemenea trebuie sa se asigure ca agentia de publicitate intelege care este oferta si ce se urmareste prin campania publicitara. Acesti oameni trebuie sa asigure succesul campaniei si sunt capabili sa ofere sfaturi de pret.

Sfatul lui Ross Allan , director de publicitate pentru TrafficForce, este sa fim perseverenti pentru a reusi in publicitatea online. “ Cea mai mare greseala pe care o fac agentii de publicitate este ca renunta mult prea usor” O campanie de 100 de dolari nu iti va da valori de referinta, ea daca abia acopera informatiile cu privire la Click- Through Rate pentru o reclama. Asa ca trebuie investit mai mult timp si fonduri. Companiile ce vor sa aiba success in Campania online de publicitate trebuie sa realizeze ca este o metoda ce le va asigura o crestere importanta a afacerii. Companiile nu se mai pot baza pe afiliati pentru a le aduce castiguri si sa adopte o atitudine proactiva.

Richard Cottrell, director de vanzari la ExoClick – companie de publicitate bazata in Barcelona, enumera factorii ce trebuie luati in considerare cand pornim o campanie, acestia sunt: caracterul neobisnuit, beneficiul, emotia si credibilitatea.

Discutand despre caracterul neobisnuit si beneficiul Cottrell spune: ” David Ogilvy spune ca 80% din succesul unei reclame se bazeaza pe titlu. El trebuie sa atraga interesul si te faca sa accesezi reclama.  Joaca de cuvinte este importanta in titlu, poti face un slogan din el sau il poti transforma intr-o intrebare, toate astea pot aduce rezultate mai bune. Titlul trebuie sa aduca la cunostinta un beneficiu clar.

Despre factorul emotie, Cottrell ne spune : “ Oamenii raspund la anumite cuvinte mai ales cand acestea declanseaza o emotie”  Cuvintele potrivite vor face oamenii sa acceseze reclama.  Din reclame cuvintele: incredibil, superb, excelent, gratuit, irezistibil sunt nelipsite.

Despre importanta credibilitatii: “ Cumparatorii de publicitate, cu experienta, stiu ca atunci cand apeleaza la surse noi trebuie sa fie pregatiti sa investeasca mai multi bani pentru a ajunge la rezultate, pentru a aduna suficiente date ce ajuta la intelegerea impactului publicitatii asupra publicului tinta. Cu o investitie mica nu poti sa te astepti la rezultate mari, acest lucru poate fi cumparat cu un joc de noroc.

Flexibilitatea este un plus in publicitate, mai ales in domeniul adult.

Diana Cerone, product manager pentru TrafficJunky, observa ca industria adult se schimba cu rapiditate de aceea si publicitatea trebuie adaptata.

“ Pentru a ramane pe piata trebuie si a ajunge la public trebuie sa pastrezi caracterul inovativ. Pentru ca traim in era tehnologiei trebuie sa avem toleranta zero la stagnare.  Traiam intr-o societate in care schimbarile vin in mod constant si suntem in permanenta in cautarea a ceva mai bun. Cheia succesului este sa fii cu un pas inaintea tuturor. “

Sursa articolului:http://www.xbiz.com/

Nici un comentariu

Lasa un raspuns

Your email address will not be published.

Poti folosi aceste etichete HTML si atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Cauti un job in videochat?
INTRA PE


PisPis.ro Stiri Videochat

Pispis.ro/news este primul portal de stiri din video chat din Romania!

FII IN CONTACT CU NOI